keskiviikko 12. lokakuuta 2011

Alussa oli kaaos.

Listaihminen siivoaa. Minä tarvitsen selkeän lukujärjstyksen, kunnon kalenterin suorastaan! Olen jo lukenut kaiken, mitä Martoilla on asiasta sanottavaa. Ohjeissa ei ole mitään vikaa, mutta se ei ole lista. Se on vain ankea luettelo asioista, jotka pitää tehdä. Minä tarvitsen täsmällisemmän potkun persauksilleni, jotta jotain tapahtuisi. Minä haluan Queen of clean -kumihanskat! Minä haluan essun! Minä haluan, että lista on kaunis!

Nyt se siis on loppu, tämä järjetön sotku. Lika. Paska. Jokainen tavara saakoon oman paikkansa, josta ei saa liikkua ilman lupaa. Jokainen kodissa asuva otus kantakoon kortensa kekoon hiukan useammin ja ehdottomasti säännöllisemmin. Ja sitten me kaivamme esille imurin, höyrypesurin, mikrokuituliinan ja taikasienen ja hinkkaamme kodin putipuhtaaksi.

Ensin me vain tarvitsemme sen listan.

Ei kommentteja: